  • Data: 2005-05-25 05:54:49
    Temat: Re: Pomocy, komornik wystawia na licytację mój samochód
    Od: Darek <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Harry napisał(a):
    > a kto jest wpisany w dowodzie rejestracyjnym jako wlasciciel?? komornik nie
    > dolozyl staran zeby spylic auto wczesniej, a bank nie sprawdzil dokladnie,
    > zreszta skad maja twoje auto, przeciez nim jezdzisz wiec nie stal w komisie,
    > po drugie z komornikiem jest zawsze policja, wiec pokaz panom dowod oni
    > sprawdza wlasciciela i mozesz odjechac bo to twoja wlasnosc a przeciw tobie
    > nie jest skierowane to postepowanie

    W dowodzie rejestracyjnym byłego właściciela nie było żadnego wpisu. W
    moim jest wpis o współwłasności banku, w którym mam kredyt na to auto.
    Natomiast co do postępowania, to było ono skierowane przeciwko bylemu
    właścicielowi, ale teraz wygląda na to, że to ja stałem się też
    przedmiotem w tej sprawie. Zresztą otrzymałem odpis obwieszczenia o
    licytacji, która ma się odbyć u mnie w domu