  • Data: 2005-05-25 12:10:18
    Temat: Re: Pomocy, komornik wystawia na licytację mój samochód
    Od: Darek <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    marcin franczyk napisał(a):
    > a myślałem, że to jest grupa "prawo" ;-)))
    > powództwo przeciwegzekucyjne z wnioskiem o zabezpieczenie - masz tą sprawę
    > wygraną; byle szybko, bo sądowi kilka dni to zajmie;
    > próby dokonania wyłudzenia ubezpieczenie mogą sprowadzić Ci na głowę troszkę
    > większe problemy niż utrata samochodu...

    Jakie są koszty takiego powództwa, bo rozumiem, że w tym wypadku ja
    muszę wszystko pokrywać i udowadniać, że nie było w tym mojej winy.

    Doszły jeszcze dodatkowe fakty, bo byłem u komornika.
    Podobno facet, który był właścicielem, nie żyje i ten samochód jest
    jedyną rzeczą, z której komornik może sciągnąć kasę.
    Dowiedziałem się też, że było toczone jakieś postępowanie wobec niego,
    bo zataił zakup tego auta. Pewnie dlatego nie było informacji o zastawie
    ani w rejestrze, ani w WK.