  • Data: 2007-04-11 20:56:27
    Temat: Re: Pomocy! co po wypadku? Z nie mojej winy.
    Od: "zenek" <d...@d...dd> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "achos" <> napisał w wiadomości
    > Auto prawdopodobnie do cąłkowitego remontu, ponieważ cały tył zniszczony
    > (Volvo 850 kombi) a środek i z zew. całe auto zachlapane farbą elewacyjną.
    > Winowajca wypadku ma OC w HDI Asekuracja... Macie jakieś doświadczenia z
    > tą firmą? Jak najlepiej to załatwić? NIe mam pojęcia jak się za to zabrać,
    > likwidator jeszcze nie widział auta.
    > Co z poszkodowanym dzieckiem (przecięte czoło, ale poza tym ok). U
    > kierowcy i pasażera stłuczenia.

    BTW Zwróć uwagę na sprawy zdrowotne - część obrażeń może dać objawy dopiero
    po dłuższym czasie.
    Zgłosiłeś oczywiście policji ,że są ranni i wziąłeś od placówek sł.zdrowia
    karty informacyjne ?
    Bez wszystkich papierków potem może być Ci ciężko udowodnić ,że np. padaczka
    u dziecka czy niestabilność więzadeł kręgosłupa szyjnego kierowcy wiąże się
    z tym wypadkiem.

    Pozdrawiam
    zenek