  • Data: 2007-04-14 00:43:19
    Temat: Re: Pomoc dla Mireczka [OT]
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik szomiz napisał:
    > A jakby to bylo twoje dziecko?

    1. Byłaby to moja tragedia i nie narzucał się z nią innym
    2. Jakbym już chciał powiadomić o tym innych to zrobiłbym to w sposób
    niedokuczliwy dla innych, czyli umieścił info w stopce
    3. Gdybym chciał pomocy od innych to najpierw zrobiłbym coś dla nich,
    albo coś zaproponował.

    > Mial potrzebe - zamiescil.

    Tysiące innych też mają potrzebę, a jakoś nie zamieszczają.
    Na szczęście!

    > Glupi bedzie flejmowal (mimo OT w temacie).

    Może nie głupi tylko wie, że śmieciarstwo trzeba piętnować i to bez
    żadnej litości.

    > Madry poczeka na zaistnienie konta fundacji Dymnej i wtedy oceni czy chce
    > pomoc "w tym" czy w innym temacie. A w najlepszym przypadku nie bedzie
    > rozwijal watku, ktory - z zalozenia - nie byl do rozwijania.

    Czyli zgadzamy się, że jest to śmieć :(

    Arek

    --

    www.hipnoza.info