  • Data: 2022-08-27 17:04:25
    Temat: Re: Polucja bada trzezwosc ofiary
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 27 Aug 2022 15:52:00 +0200, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    k-smiertelnie-postrzelony-podczas-polowania-siedzial
    -,nId,6247439

    > Aż mnie na tyle zaskoczyłeś, że tam zajrzałem. Gdzieś Ty w podlinkowanym
    > artykule wyczytał, że badano trzeźwość ofiary? Wynik trzeźwości denata,
    > to kilka tygodni. Bada się to w trakcie sekcji zwłok i umieszcza w
    > opinii sądowo-lekarskiej.
    > W opisanym przypadku badano trzeźwość pozostałych osób, spośród których
    > dwóch było pijanych, a jeden trzeźwy. Podejrzewam, że z tego powodu, że
    > nie ma pewności, kto strzelił.

    No ale popatrz - ekspertyzy nie ma, a koledzy kulsoni juz aresztują
    (zarzymują) dwie niewinne osoby, a moze i trzy.
    Jak tak w ogole mozna, bez dowodow, bez opinii bieglego ...
    a moze sam umarl, w koncu 64 lata mial.

    Ciakawe, czy da sie odroznic srzelanie do żywego od strzelania do
    zmarlego ... pewnie da, ale jaki czas musi uplynac od smierci?

    J.