  • Data: 2002-02-25 23:02:42
    Temat: Re: Polskie normy online - gdzie?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 25 Feb 2002, KRZEM wrote:
    [...]
    >+ Nie do końca, vide art. 19 ustawy o normalizacji (wklejam poniżej).

    Thx. za konkret.
    Czy (twoim zdaniem) da się ust. 2 wciągnąć pod łamanie
    Konstytucji ? (akty NIE SĄ dostępne "publicznie", a pamiętam
    jak za rządów prem.Mazowieckiego rozgłaszano że "koniec
    z obowiązkiem przestrzegania prawa którego obywatel nie
    może znać" !)
    [...]
    >+ opinii lub na wniosek Komitetu mogą, w drodze rozporządzenia, wprowadzić
    >+ obowiązek stosowania Polskiej Normy, gdy dotyczy ona w szczególności:
    [...]
    >+ 3) wyrobów zamawianych przez organy państwowe.

    Pip,pip,pip... ZUS !
    (tu mi kaktus jak wiadomy program używa pod wiadomym systemem
    wiadomej normy dot. kodowania pl. literek !)
    [...]

    Pozdrowienia, Gotfryd