eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJakie kary grożą (posłance Schmidt) za przewożenie 2 ludzi W BAGAŻNIKU? :-) › Re: Polska to kraj nienormalny jak USA bo ludzie protestują w parlamencie
    Subject: Re: Polska to kraj nienormalny jak USA bo ludzie protestują w parlamencie
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Kviat
    Date: Fri, 20 Jul 2018 15:40:44 +0200

    W dniu 2018-07-20 o 14:52, A. Filip pisze:

    > Czyli Polska jest krajem "nienormalnym jak USA" [A]? Uff :-)
    > Dla mnie nienormalny jest brak _prawidłowej_ reakcji w Sejmie.
    > Reakcji która powinna zakończy ten nielegalny protest *w Sejmie* w ciągu
    > kilku, góra kilkunastu godzin.

    Korea Płn. jest normalnym krajem.
    Tam nawet nie muszą prawidłowo reagować na nielegalne protesty, bo
    protestów nie ma.

    To, że pislamiści jakiś protest nazywają nielegalnym, nie oznacza, że
    jest nielegalny.
    I protestujący też oczekują _prawidłowej_ reakcji, która powinna
    zakończyć protest w ciągu kilku, góra kilkunastu godzin.
    Problem w tym, że innej reakcji oczekują protestujący, a innej
    pislamiści. Która jest _prawidłowa_?

    Pozdrawiam
    Piotr