eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJakie kary grożą (posłance Schmidt) za przewożenie 2 ludzi W BAGAŻNIKU? :-) › Re: Polska to kraj nienormalny jak USA bo ludzie protestują w parlamencie
  • Data: 2018-07-20 14:52:33
    Temat: Re: Polska to kraj nienormalny jak USA bo ludzie protestują w parlamencie
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kviat pisze:

    > Podziękuj pis.
    > W normalnym kraju ludzie nie mają powodów robić w parlamencie szopek.
    > W normalnym kraju rząd nie urządza szopek w parlamencie.
    > [...]

    Czyli Polska jest krajem "nienormalnym jak USA" [A]? Uff :-)
    Dla mnie nienormalny jest brak _prawidłowej_ reakcji w Sejmie.
    Reakcji która powinna zakończy ten nielegalny protest *w Sejmie* w ciągu
    kilku, góra kilkunastu godzin.

    [A] https://www.reuters.com/article/us-usa-immigration-p
    rotests/protestors-lawmaker-arrested-in-senate-build
    ing-sit-in-over-immigration-idUSKBN1JO173

    --
    A. Filip