  • Data: 2003-12-30 18:01:48
    Temat: Re: Polska krajem bezprawia
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Leszek wrote:
    > Użytkownik "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl> napisał w wiadomości

    > Zapytam brutalnie;)) Superekspres? Nie czytaj gówien, szkoda nerwów.

    Fakty i mity. Wiem, ze wielu to uwaza za glupi brukowiec. Ale jednak kilka
    afer wykryli. I to o wiele predzej niz na przyklad Rzepa.

    > Pisałeś o wejściu w nocy do domu i zapałowaniu rodziny.
    > Nadajesz się na redaktora Superekspresu albo innego brukowca.
    > Po podszlifowaniu talentu mógłbyś się pokusić nawet o pracę w TVN;)

    Skad wiesz ze nie jestem? ;)
    A po za tym czym to sie rozni? Zapalowanie w nocy od zapalowania w dzien -
    tez bezprawnie? Chyba tylko tym, ze lepiej widza, wiec lepiej trafiaja.

    > Oczywiście cała prawda znana jest redaktorowi jakiegoś brukowca a cała
    > reszta kłamie jak z nut;)))
    > Ile masz lat?

    Wystarczajaco duzo, zeby wiedziec, ze jak by to pismo klamalo, to dawno by
    zostalo zniszczone przez odszkodowania.
    ZWLASZCZA takie pisma musze sie dokladnie trzymac prawdy, jak nie chca
    szybko zniknac.

    > sedziowie powinni siedziec za
    >
    > A moim zdaniem Ty nie masz żadnego zdania.
    > Przeczytałeś gówniany artykuł z gównianego pisma i się podnieciłeś. I
    > taki cel przyświecał pismakowi i przyświeca TVN.

    Oczywiscie wcale mnie nie dziwi taka reakcja. Solidarnosc zawodowa pewnie Ci
    nie pozwala przyznac, ze takie rzeczy sie w Polsce zdarzaja. Albo to Ty za
    duzo sluchasz pro-rzadowych albo pro- koscielnych (jesli jest jakas roznica)
    pisemek.
    Ja swoje zdanie mam bardzo dokladnie wyklarowane. Ale nie bede go tu
    przytaczal, bo jest zbyt... antyprawnicze :)