    From: Royalex <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Polska firma w niemczech
    Date: Wed, 06 Jun 2007 14:59:08 -0700

    On 6 Cze, 19:27, "Dudus Podpiszczaczek" <walsi bara...@dudu.de> wrote:
    > "Royalex" <r...@w...pl> sc

    > Poczytaj
    >
    > http://wirtschaft-polen.de/pl/przewodnik.dzialalnosc
    .phphttp://www.mpips.gov.pl/pliki_do_pobrania/df2_10
    61.pdf

    > Dudus

    Dziekuje za linki bardzo mi pomogly, ale niestety nie zrozumialem
    wszystkiego. Wiec skoro zarejestrowana mam dzialalnosc ktora zajmuje
    sie wykonczeniem wnetrz np. tynkowanie, sztukatorstwo, posadzkarstwo,
    tapetowanie to musze posiadac swiadectwo mistrzowskie zeby wykonywac
    te uslugi? Z tego co przeczytalem to potrzebuje tylko odpowiednio
    sporzadzonej umowy z kontrahentem? I jeszcze jedno pytanko: jezeli sam
    bede to wykonywal to potrzebuje druku E101, zwiazany z ubezpieczeniem?

    Pozdrawiam
    Jarek