  • 1. Data: 2007-06-06 04:35:52
    Temat: Polska firma w niemczech
    Od: Royalex <r...@w...pl>

    Witam

    Mam zalozona firme budowlana w Polsce, czy osoba prywatna w niemczech
    moze moja firme wynajac? np UoD UoP ?

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2007-06-06 08:54:25
    Temat: Re: Polska firma w niemczech
    Od: "Dudus Podpiszczaczek" <walsi baranie@dudu.de>

    "Royalex" <r...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
    s.com...
    > Witam
    >
    > Mam zalozona firme budowlana w Polsce, czy osoba prywatna w niemczech
    > moze moja firme wynajac? np UoD UoP ?
    >
    > Pozdrawiam
    > Jarek

    Tak

  • 3. Data: 2007-06-06 09:53:22
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 6 czerwca 2007 10:54
    (autor Dudus Podpiszczaczek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f45so3$kmj$1@news01.versatel.de>):

    > Tak

    e? Przedsiębiorcę na UoD czy UoP?

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: s...@s...net.pl, d...@s...net.pl
    h...@l...pl, z...@w...pl, t...@l...pl, e...@e...edu.pl

  • 4. Data: 2007-06-06 10:48:47
    Od: "Dudus Podpiszczaczek" <walsi baranie@dudu.de>

    "Wrak Tristana" <n...@s...pl> schrieb im Newsbeitrag
    >W odpowiedzi na pismo z środa, 6 czerwca 2007 10:54
> [...]

    Tak bylo ogolne, to UoDPErele pominalem. Polska Firma moze wykonywac prace w
    Niemczech dla niemieckiego zleceniodawcy. Niemiecki zleceniodawca nie moze
    bez specjalnych zezwolen zatrudnic polskich pracownikow.

    Dudus

  • 5. Data: 2007-06-06 15:32:34
    Od: Royalex <r...@w...pl>

    On 6 Cze, 12:48, "Dudus Podpiszczaczek" <walsi bara...@dudu.de> wrote:
> [...]
    > Niemczech dla niemieckiego zleceniodawcy. Niemiecki zleceniodawca nie moze
    > bez specjalnych zezwolen zatrudnic polskich pracownikow.

    Na jakich zasadach moze zlecic wykonanie ? Na podstawie jakiej umowy?
    A co z okresem przejsciowym do 2011r, firm to nie dotyczy?

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 6. Data: 2007-06-06 17:27:43
    Od: "Dudus Podpiszczaczek" <walsi baranie@dudu.de>

    "Royalex" <r...@w...pl> sc

    > Na jakich zasadach moze zlecic wykonanie ? Na podstawie jakiej umowy?
    > A co z okresem przejsciowym do 2011r, firm to nie dotyczy?
    >
    > Pozdrawiam
    > Jarek
    Poczytaj

    http://wirtschaft-polen.de/pl/przewodnik.dzialalnosc
    .php
    http://www.mpips.gov.pl/pliki_do_pobrania/df2_1061.p
    df

    Dudus

  • 7. Data: 2007-06-06 21:59:08
    Od: Royalex <r...@w...pl>

    On 6 Cze, 19:27, "Dudus Podpiszczaczek" <walsi bara...@dudu.de> wrote:
    > "Royalex" <r...@w...pl> sc

> [...]

    Dziekuje za linki bardzo mi pomogly, ale niestety nie zrozumialem
    wszystkiego. Wiec skoro zarejestrowana mam dzialalnosc ktora zajmuje
    sie wykonczeniem wnetrz np. tynkowanie, sztukatorstwo, posadzkarstwo,
    tapetowanie to musze posiadac swiadectwo mistrzowskie zeby wykonywac
    te uslugi? Z tego co przeczytalem to potrzebuje tylko odpowiednio
    sporzadzonej umowy z kontrahentem? I jeszcze jedno pytanko: jezeli sam
    bede to wykonywal to potrzebuje druku E101, zwiazany z ubezpieczeniem?

    Pozdrawiam
    Jarek