    From: r...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Polkomtel, zawieszenie internetu
    Date: Mon, 03 Jan 2011 10:13:15 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Treść umowy z operatorem powinna je wyjaśnić.

    A nie prawo telekomunikacyjne? Tam jest zdaje się mowa o miesiącu tyle, że nie
    ma chyba nic o terminie płatności faktury. No i to zostało zablokowane w
    miesiąc po usłudze a nie terminie płatności. Umowy nie studiowałam ostatnio i
    dopiero wieczorem mogę to zrobić, ale wydaje mi się, że nie znajdę tam niczego
    uszczegółowiającego tylko właśnie powtórzone zapisy prawa tel. Zdaje się nawet
    niczym się ta umowa nie różni od konsumenckiej. Mogę się mylić, ale
    podejrzewam, że konsumentom też blokują po tym czasie. Skądinąd wiem, że UKE
    czy ten konsumencki jasno wypowiadało się o miesięcznym terminie od terminu
    płatności, uprzedzaniu i wyznaczeniu nowego terminu. Nic takiego nie nastąpiło
    w moim przypadku, ale może nie musiało skoro jestem przedsiębiorcą.