  • Data: 2008-07-10 05:27:16
    Temat: Re: Polkomtel - zakonczenie
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z środa 09 lipiec 2008 21:25
    (autor Liwiusz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g533c3$o87$1@news.onet.pl>):

    > I oprócz tego abonament, czy bez abonamentu?

    Tak, kupiłem w pakiecie z usługami, dlatego nie umiem określić w tej chwili
    dokładnie ile, bo nie chce mi się szukać oferty, jaką mi przedstawiono.
    Dostałem wtedy dwie oferty:

    Oferta A za Nzł na same usługi.
    Oferta B za N+Mzł na usługi i telefon. M wynosiło około 30zł, tyle też, o
    ile pamiętam, płaciłem jako pierwszą ratę przy odbiorze telefonu.

    Z miesiąc temu również korzystałem z podobnego zestawu ofert, tyle, że tym
    razem wybrałem ofertę tańszą, bo akurat właśnie raty za telefon u operatora
    się średnio opłacają. Ogólnie teraz się takim szaraczkom jak ja dość
    średnio opłaca podpisywać umowy, bo usługi przedpłacane są tańsze, więc
    podpisałem tylko dlatego, że numer klienci znają i jego zmiana to operacja
    na kilka lat (którą zresztą przeprowadzam, ale stary wciąż utrzymuję).

    Generalnie jak ktoś twierdzi, że kupił telefon za 1zł czy za 20zł, to po
    prostu ulega marketingowym chwytom i reklamom, bowiem umowa zawsze jest
    ratalna. Wystarczy porównać z ofertą na same usługi. Chyba że to jakaś
    akcja wyjątkowo promocyjna.

    --
    Tristan