  • Data: 2008-08-24 14:00:57
    Temat: Re: Policyjny bloker hdd :)
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chyba trzeba doprecyzować temat...

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:g8r9e5$6dd$1@news.onet.pl...

    Taka wypowiedź to jak dla mnie stwierdzenie, że znając md5( x ) można podać
    x i jest to na dziś nieprawda.

    Czyli mając dowolne md5(x) podajemy y, gdzie md5(x) = md5(y) i to również
    nie jest osiągalne

    A prawdziwe jest, że można obliczyć pary x,y gdzie md5(x) = md5(y).
    Przydatność tego "hacku" jest ograniczona do specyficznych sytuacji.