  • Data: 2006-01-27 11:30:15
    Temat: Re: Policyjni debile
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    google wrote:

    > Nie widziales nigdy dzieci wysypujacych sie z budynku po dzwonku?

    Jejku, to jeszcze zanim si edzieci wysypia to jest dzwonek. No tak.
    Mysle, ze magistranci ze szczytna nie potrafia ocenic prawidlow sytuacji
    gdy zadzwoni dzwonek...

    > Wlasnie. I co dalej? Powiedz to weterynarzowi. A mogles w poblizu byc Ty.

    Nie jestem weterynarzem ;)

    Ale ja ciagle czekam na inny przyklad. Bo skoro ten brak pomyslunku jest
    taki nagminny i ta ocena zawsze taka bledna to powinno byc co krok jak z
    tym weterynarzem. A jakos nie jest....

    > Moga wybiec na przerwe. Mozna przewidziec bez magisterki ze Szczytna?

    BUACHACHACHA :)

    Dobra, no ale u Ciebie jest +20 w cieniu to tam dzieci w przedszkolach
    wybiegaja na przerwe na mroz ;))) Taaa...

    --
    Sid Meyer's Civilisation IV - zagrajmy ......... http://tiny.pl/xv2d
    Terror, ze strach sie bac - felieton ........... http://tiny.pl/xk83