  • Data: 2006-01-25 09:12:07
    Temat: Re: Policyjni debile
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bolero wrote:

    > Sugerujesz ze ci debile z Gdanska umieja liczyc?
    > Zreszta, nie rachunek, a logika. Ryzyka sie nie udowadnia, wiec i nie
    > trzeba miec magisterki ze Szczytna zeby zauwazyc ryzyko.

    Obawiam sie, ze ty nie masz zadnej magisterki ;)

    > Ale skad by mieli do tego jeszcze pomyslec ze za drzwiami sa dzieci,
    > skoro mozgow nie maja? Racja.

    Zaraz zaraz, za jakimi drzwiami. Tymi od placu zabaw?

    > Wiem, pewien wterynarz wezwany do lwa mi to powiedzial. :-P

    No i zle ocenil ryzyko.

    > W srodku budunku, debilku.

    No dobrze. Ale generalnie w sodu jakiegokolwiek budynku przy -10 -20 na
    zewnatrz istnieje prawdopodobienstwo, ze beda jakies dzieci siedzialy w
    cieple. No i?

    --
    Sid Meyer's Civilisation IV - zagrajmy ......... http://tiny.pl/xv2d
    Terror, ze strach sie bac - felieton ........... http://tiny.pl/xk83