  • Data: 2005-07-12 12:53:32
    Temat: Re: Policjant - przekroczenie uprawnien?
    Od: "BadYunior" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:db0dtm$15m$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > Jak mówiłem nie dodawaj. Zacząłeś od zabrania kluczyków, teraz jest to juz
    > moduł, a niedługo okaże się że policjnic zabrali ci samolot :)

    Od zabrania kluczyka. Policjant wyciągnął mi kluczyk ze stacyjki i go zabrał
    (gasząc motocykl bez wyłączenia zapłonu). Dokładnie o tym mówię, mowię także
    o tym jakie konsekwencje może mieć takie coś (dla silnika motocykla z
    zapłonem CDI) i ile to kosztuje... Zadałem na początku proste pytanie bez
    zagłębiania się w szczegółu, a skoro potwierdziłeś że policjant wziął
    kluczyk nielegalnie to chciałbym wiedziec czy i jak można takim sytuacjom
    zapobiec w przyszłości, lub co zrobić gdy coś w takim momencie się uszkodzi.
    Ewentualnie co zrobic aby policjant tego typu zachowań już nigdy nie
    próbowal?
    Wg. mnie to jednak jałowa dyskusja, bo jakby doszło co do czego to im sie
    nic nie udowodni, w końcu motocyklista jest tylko jeden, ich jest zazwyczaj
    dwóch i będzie ich słowo przeciwko mojemu i jeszcze wariata ze mnie
    zrobią... Czyli prawo prawem a jak jest to wszyscy wiedzą...

    D.Borowicz
    www.superbike.com.pl
    Najszybszy Portal Motocyklowy
    TL1000S+KN+Acrapovic+PCII+GPS60CS