  • Data: 2004-06-23 18:47:01
    Temat: Re: Policjant a kontrolerzy w ZKM Gdynia
    Od: "Szymon" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olo Kwasniak <o...@p...wp.pl> napisał(a):

    > Niestety jesli ktos bezczelnie łamie prawo i nie sposób legalnymi drogami
    > nic mu zrobic, bo po prostu jest sprytny, to trzeba czasem ominąć jeden czy
    > drugi przepis i zastosowac, jak to nazywasz, stalinowskie metody. Inna
    > sprawa, ze w stalinizmie oporny gapowicz po przyjezdzie milicji dostawał
    > taki wpierdol, ze do konca zycia wolał skasowac 5 biletow, tak na wszelki
    > wypadek...Takze okreslenie mocno przesadzone.

    Hej gościu,
    spauzuj trochę.
    Niektóre Twoje listy sugerują, że uważasz łamanie prawa przez kontrolerów za
    OK, dopóki ma to służyć karaniu gapowiczów.
    Moja żona nie jest gapowiczką, a to co napisałem jest prawdą, Twoje
    insynuacje pozostają kretyństwami wyssanymi z brudnego palucha. Nie widzę
    żadnego powodu dla którego została tak potraktowana. Kontrolerzy zaczęli
    kontrolę PO TYM jak żona zaczęła kasować bilet - a swoje imaginacje na temat
    tego czy zrobiła to na ich widok oparli na tym co widzieli przez szybę wolno
    jadącego pojazdu ZANIM do niego wsiedli. Zresztą to bez znaczenia. Czy
    nagięli prawo w szczytnym celu czy w jakimkolwiek innym - sam przyznajesz, że
    było to nagięcie prawa i NIC WIĘCEJ MNIE NIE OBCHODZI. Moja żona ma gdzieś
    wszystkich gapowiczów i kanarów - bo zawsze kasuje bilet i oczekuje, że nikt
    jej nie będzie karał w imię, no właśnie, w imię czego?
    Szymon