  • Data: 2004-06-22 15:53:13
    Temat: Re: Policjant a kontrolerzy w ZKM Gdynia
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:cb7hm2$mkf$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Myślę, że jeśli będa mieli odrobinę oleju w głowie to nic takiego nie
    > stwierdzą - po prostu zaczęli spisywać a ona skasowała. I to będzie
    > oficjalna wersja - a niech ona dowodzi że było inaczej.

    I teraz już sam sobie pzresdatwiłęś jeden z powodów, ze sąd raczej uwierzy
    pasażerce, nik kontrolerom.

    > No jest chyba oczywiste, że owe zeznania potwierdzą ustalenia protokołu.

    No nie za bardzo oczywiste. Skoro ona skasowała widząc kontrolerów, to nie
    bardzo wiem, jak to zeznać. Papier wszystko przyjmie. Ale jak przekonać
    sąd, ze oni sobie zaczęli tę kontrolę i tak sobie kontrolowali, a ona w
    tym czasie też sobie kasowała bilet. Po za tym jak wspomniał KAM powinni
    zablokować chyba kasowniki.