  • Data: 2005-09-23 06:14:24
    Temat: Re: Policja zabrala mi komputer.
    Od: "Mazi" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dziekuje za zainteresowanie.
    > Pozdrawiam
    > B.

    Czesc Bert
    Widze, ze na Twoj temat rozgorzala istna informatyczna burza - zupelnie nie
    na temat.
    Ta grupa nie sluzy chyba do tych celow? Osoby, ktore tak sie udzielaja w tym
    watku
    powinny poszukac chyba innych grup aby cos napisac - tam by to mialo sens.

    I teraz kilka slow do odpowiadajacych w tym watku:
    Czlowiek ma problem a Wy rozpoczynacie dyskusje zupelnie nie na temat.
    Ja nie znam sie na prawie wiec mu nie odpowiem. Ale wydaje mi sie ze ta
    grupa powstala miedzy innymi po to
    by poradzic cos ludziom i ktos kto wie jak rozwiazac problem niech odpowie a
    ktos kto nie wie niech lepiej siedzi cicho.
    Robienie sobie jaj z ludzkich problemow to nie jest chyba najlepsza
    rozrywka - bynajmniej dla mnie.

    --
    pozdrawiam (zniesmaczony) Mazi