  • Data: 2005-09-23 10:06:22
    Temat: Re: Policja zabrala mi komputer.
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>
    niebacznie popelnil
    news:slrndj6jsk.fa4.lancaster@vorlon.icpnet.pl:

    > I nie uzyskać zaliczenia BO MA BYĆ w .pps ;)

    My onegdaj rozwiązaliśmy problem konieczności oddawania prac w jednym
    z "firmowych/zamkniętych" formatów poprzez serię grzecznych pytań:
    - czy na pewno w tym formacie AAA?
    - to formacie który obsługuje TYLKO program BBB?
    - a ten program BBB to z firmy CCC?
    - programy firmy CCC sprzedaje u nas TYLKO jeden,
    wyłączny przedstawiciel - firma DDD?
    - a na ilu komputerach w uczelni zainstalowano ten program BBB?
    - a te EEE sztuk to w jakich godzinach będzie dostępne dla naszej
    grupy liczącej FFF osób?
    - czy ostatnio w firmie DDD zmieniła się cena programu BBB?
    - a czy Pan doktor może zna kogoś z firmy DDD?
    - czy Pan doktor sądzi, że FFF osób uwierzy, w to że Pan doktor
    polecając oddawanie prac w formacie AAA, obsługiwanym tylko
    przez program BBB produkcji firmy CCC, z jedynym w PL dystrybutorem
    firmą CCC sprzedającym program BBB za cenę liczoną w tys. zł
    przy niezapewnianiu ze strony uczelni odpowiedniej ilości stanowisk
    nie zna nikogo w fimie DDD albo na komendzie policji?
    - no to w jakich jeszcze formatach można oddawać prace?

    Ot, taka dykteryjka. Wiem, że nie na każdego Pana Doktora ten zestaw
    pytań podziała. Wiem też, że może podziałać w sposób zdecydowanie
    odmienny od oczekiwań pytających :)

    --
    pozdro
    poreba