  • Data: 2005-01-05 21:55:49
    Temat: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "IceManEk" <icemanfg@spam_poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:Xns95D5E5478C1A9icemanfgpocztafm@213.180.128.20
    > Wiec jak sobie sciagniesz windowsa z netu to juz dzialasz w celu
    > osiagniecia korzysci majatkowej.

    "majątkowej"? pisałem już, że mam licencję na Windows, więc po co mam sobie
    ściągać z sieci?

    I jaki to majątek po ściągnięciu tego Windowsa i zainstalowaniu sobie ktoś
    zdobywa?
    MAJĄTEK?

    Co inego gdy tamten zrobił sobie małą hurtownię z programami, których nie
    napisał i sprzedawał setki takich kopii. No to można mówić już o majątku gdy
    ich sprzedał powiedzmy 10000 po 50 zł

    Co to za ludzie w tej Polsce żyją? Dziecko czyjeś sobie Windowsy zainstaluje
    z sieci i już majątek sobie przywłaszczyło?
    Pan jest nienormalny mówiąc prosto. Od razu muszą mu dysk zabierać, albo jak
    nie da splądrować sobie mieszkania to AT wzywają?
    O kawałek drewna chłopinę posądzili, że sobie z lasu przyniósł na podpałke
    za 200 zł, zaraz próba wtargnięcia funkcjonariuszy w celu znalezienia drewna
    z lasu, a potem brutalna akcja AT przeciwko dzieciom?
    To jest normalne? Tak powinni postępować cywilizowani ludzie w wolnym kraju?

    > Lepiej nie cytuj.

    Już zacytowałem i co ?