  • Data: 2005-01-03 12:07:26
    Temat: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Bert rzecze:
    > A jaka jest roznica miedzy nielegalnym a pirackim?

    Piracki program to program nabyty od pirata.
    Nielegalny program to program zgrany z legalnej płytki np. od kolegi,
    znajomego, lub własnej płytki tylko nie w jedenej wersji a kilku.

    > Jak nazwac windowsa XP zainstalowanego z orginalnej plyty z cd-key
    > sciagnietym z internetu ???

    Nie wiem.
    A nie kupowałeś gdzieś OEMowskiej wersji, tylko Ci się zapodziała płytka?
    Albo nie instalowałeś triala, którego potem przedłużyłeś nielegalnie? :)

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info