  • Data: 2005-01-03 14:24:50
    Temat: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 3 Jan 2005 14:05:04 GMT, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał:

    > Użytkownik Rodrig Falkenstein r...@g...pl ...

    > ? To zwyczaj z tej grupy czy jakies ogólne netykietowe prawo?

    Zajrzyj na inne grupy i poparz czy tam sobie ludzie "panują" czy się
    "tykają".

    > Rzeczywiscie rzadko uzywa sie tego zwrotu ale zeby był on od razu
    > obraźliwy?

    W usenecie wszyscy są na "ty". Mówienie komuś "pan" stanowi delikatną
    aluzję do tego, ze kogoś się go nie lubi, ze on tu nie pasuje.

    > A jezeli nawet przyjeło sie ze taki zwrot to delikatne ublizenie to w
    > jaki sposób p. Kruk ma sie dostosowac do obyczajów? Przestac "delikatnie"
    > ublizac?

    Tak. Mógłby.
    Mógłby też zrezygnować z puszenia się, pozy obrażonej godności i
    niezrozumianego geniusza, co widoczne jest np w obnoszeniu się ze swoim
    tytułem naukowym. Wyglada to mniej więcej tak śmiesznie jak pisanie
    "magister" przed nazwiskiem właściciela pewnego lubelskiego biura
    nieruchomości.
    Podejrzewam, że magistrów, inżynierów, doktorów, sierżantów, poruczników i
    innych utytułowanych w usenecie jest sporo, ale jakoś się z tym, nie
    obnoszą. Mógłby też zrezygnowac ze swej pozy obrażonej godności, i raz na
    zawsze zrozumieć, że to jest grupa poświęcona dyskusjom o prawie a nie
    wylewaniu żalów na swój cięzki los, rządy SLD, brutalność Policji,
    niekorzystny wyrok sądu, którego jego żona nie zaskarżyła itp.

    --
    Falkenstein
    skazania.