  • Data: 2005-01-03 14:27:40
    Temat: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:41d94cfa$1@news.home.net.pl...

    > Ok. W takim przypadku Policja podejmuje rutynowe dzialania majace na
    > celu ustalenie powyzszego faktu. Zaczynaja od zatrzymania przedmiotu
    > (czyli np twardego dysku) celem przeprowadzenia ekspertyzy.

    Chyba gdy im odda dobrowolnie taki dysk do ekspertyzy, czyli w praktyce
    zapewne do zniszczenia. Już nie raz słyszeliśmy jak Smoleń z Laskowikiem
    opowiadali jak to policjanci przełuchiwali pałką taśmy magnetofonowe, a co
    dopiero dysk ;)
    Bo gdyby tak na podstawie pomówień chcieli siłą to dostają w łeb z kałacha
    raz i drugi raz od jeszcze kogoś, potem trzeci i czwarty w obronie własnej
    za bezprawne wtargnięcie i czynną napaść na dom i rodzinę i w końcu
    nabierają szacunku do nowej konstytucji RP. Tak się to ma skończyć wreszcie?
    Po to głupoty wypisujecie, żeby policjantów podjudzać, usprawiedliwiać ich
    zabójstwa, wyłudzenia, nielegalne przywłaszczenie mienia i utwierdzać ich w
    przekonaniu że są Allahami dla tego biednego narodu, że mogą zrobić z
    człowiekiem co im się podoba, bo on wielki policjant jeden z drugim?