eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
    Date: Mon, 21 May 2007 17:48:20 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 16
    Message-ID: <op.tsoouud8rgp2nr@sempron>
    References: <u...@k...net> <f297ff$7c7$1@news.onet.pl>
    <f297qe$93h$1@news.onet.pl> <f29br4$skq$1@inews.gazeta.pl>
    <op.tsbaz9dorgp2nr@sempron> <f29fq6$iid$2@inews.gazeta.pl>
    <op.tsbr3q0xrgp2nr@sempron> <f2c83m$cvd$1@inews.gazeta.pl>
    <op.tsdfxqh8rgp2nr@sempron> <f2cgfc$kjb$1@inews.gazeta.pl>
    <op.tsdr5a2irgp2nr@sempron> <f2egcf$gsj$1@inews.gazeta.pl>
    <f2euha$h6l$1@inews.gazeta.pl> <op.tsfiztrergp2nr@sempron>
    <1sjaq6xsui6cl$.1231a4ulfa9wh$.dlg@40tude.net>
    <op.tsgvc7jdrgp2nr@sempron> <11kut9ra1j7yd$.ucbbaulxjxbi$.dlg@40tude.net>
    <op.tsgzlnp5rgp2nr@sempron> <f2ib50$hve$2@news.onet.pl>
    <1...@h...pt> <f2l0nm$p4s$2@news.onet.pl>
    <1...@h...pt> <f2qg56$ktd$1@news.onet.pl>
    <op.tsnbz9j0rgp2nr@sempron> <f2qifl$pj7$1@news.onet.pl>
    <op.tsn5gbywrgp2nr@sempron> <f2s2lr$72o$2@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 114-dzi-6.acn.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; delsp=yes; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1179762500 25326 62.121.97.114 (21 May 2007 15:48:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 21 May 2007 15:48:20 +0000 (UTC)
    X-User: jasko_bartnik
    User-Agent: Opera Mail/9.20 (Win32)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:462811
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 21-05-2007 o 14:18:02 Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał(a):

    >>> I kto kupuje płatny?
    >> Firmy, ktore chca miec support.
    > Do antywirusa? Do wademekumów?

    Mozesz mi wierzyc, ze nawet duze firmy lubia miec ta mozliwosc z
    supportem. Nie kazdy pracownik jest obeznany z komputerem i przerazic go
    moze kazdy kominikat Windowsa. Zamiast czekac dwa dni na przyjazd
    firmowego specjalisty prosciej bedzie zadzwonic do supportu, ktory przez
    sluchawke wytlumaczy co-i-jak.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.
    Adres email: http://www.cerbermail.com/?XGffJlCqWO
    Nem minden szarka farka tarka, csak a tarka fajta szarka farka tarka.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1