eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej? › Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
  • Data: 2007-05-14 16:29:40
    Temat: Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 14-05-2007 o 13:05:43 Sowiecki Agent
    .pl> napisał(a):

    > proste, jezlei konretny program jest ci potrzebny to gdybys sobie go nie
    > skopiowal to bys kupil, a jezlei ci jest niepotrzeny a mimo to zrobiles
    > to twoj problem, za glupote sie placi. W pierwszym wypadku jest to
    > zwykla - od strony moralnej, technicznie inna - kradziez.

    Ja mam np. potrzebe na Borlada najnowszego. Tak sie sklada, ze nie moge z
    miejsca wylozyc ponad 10 tys. zl. Sugerujesz, ze jestem zlodziejem? W
    koncu z mojego powodu firma stracila te 10 tys. zl.

    Masz pojecie ilu mamy "zlodziei" w kraju? Ile osob potrzebuje jedzenia,
    wody, mieszkan? Potrzebuja... ale ich nie stac. Okradaja sklepy i
    developerow, bo nie kupili ziemniakow albo mieszkania? I ile na tym
    niezaplaconym VAT panstwo stracilo... przeciez to w miliardy idzie.

    A teraz to troszke odwrocmy: chce kupic Nero do wypalania plyt; nie stac
    mnie; sciagam DeepBurner; firma Ahead nie stracila przeze mnie ani
    zlotowki. A gdybym uzyl programu firmy Ahead? Jakie _faktyczne_ straty
    ponioslaby firma? Takie same jak przy uzyciu produktu konkurencji.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.