eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej? › Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
  • Data: 2007-05-14 22:21:36
    Temat: Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 14 maja 2007 18:29
    (autor Jasko Bartnik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <op.tsbr3q0xrgp2nr@sempron>):

    > Ja mam np. potrzebe na Borlada najnowszego. Tak sie sklada, ze nie moge z
    > miejsca wylozyc ponad 10 tys. zl.

    To używaj czegoś innego.... Ja też mam np. potrzebę na najnowszego merca, a
    jeżdżę 16letnią renówką, a do niedawna jeździłem 20letnim maluchem....

    > Masz pojecie ilu mamy "zlodziei" w kraju? Ile osob potrzebuje jedzenia,
    > wody, mieszkan? Potrzebuja... ale ich nie stac.

    Tylko jak ktoś kradnie żarcie to jeszcze jakby inna bajka... Fakt, że
    zazwyczaj z lenistwa, bo robota wala się na ulicy, ale fakt też że są
    ludzie chorzy itp. Tylko żarcie czy kawałek dachu nad głową jest innym
    rodzajem potrzeby niż ekskluzywna chęć posiadania konkretnego super-wypas
    programu wartego 10 tysięcy.

    > A teraz to troszke odwrocmy: chce kupic Nero do wypalania plyt; nie stac
    > mnie; sciagam DeepBurner; firma Ahead nie stracila przeze mnie ani
    > zlotowki. A gdybym uzyl programu firmy Ahead? Jakie _faktyczne_ straty
    > ponioslaby firma? Takie same jak przy uzyciu produktu konkurencji.

    Tak działa świat. Nie stać cię na superbrykę, jeździsz trupem...
    A skoro nie możesz się obyć bez Nera to płać....

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    Jeśli chcesz się dowiedzieć jak nieskutecznie spamować,
    napisz tu: s...@s...net.pl lub t...@...pl