eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej? › Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
  • Data: 2007-05-14 16:55:52
    Temat: Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Sowiecki Agent napisał:
    > NIE NIE NIE, ja domniemywam ze skoro korzystasz z produktu X firmy M$ to
    > ow produkt jest Ci potrzebny a skoro jest Ci potrzebny to gdybys go nie
    > ukradl (uzyskal od osoby nieuprawnionej) wowczas bys go kupil, wiec jest

    Ale ja go nie uzyskałem od osoby nieuprawnionej.
    Ja (do wyboru)
    1) kupiłem płytkę zainstalowałem, sprzedałem
    2) ściągnąłem wersję darmową albo trialową.
    3) zainstalowałem soft z pakietu dystrubucyjnego.

    > to dosc logiczna utrata potencjalnego zysku, a skoro zainstalowales go

    Nawet - podkreślam, że to tylko fałszywe założenie - byłaby to utrata
    POTENCJALNEGO zysku to nie jest to KRADZIEŻ.

    > glupie porownanie. Ja nigdy nie twierdzilem ze korzystajac z linuksa
    > okradasz M$ tylko korzystajac z narzedzi M$ nie palcac za nie (uzyskujac

    Ale nie ma znaczenia czy używam konkurencyjny program, czy nie używam w
    ogóle czy też używam wersje sprawną inaczej.
    Po prostu na mnie dany producent - np. M$ - NIE ZAROBI jeżeli nie obniży
    ceny produktu do poziomu przeze mnie akceptowanego.
    I powtarzam - gdyby był normalny rynek tak by się stało.
    Niestety koncerny wolą wyciągać armaty, dymać ludzi i narzucać im swoje
    ceny wzięte z sufitu.

    > zabiera realny potencjalny zysk

    Albo realny albo potencjalny :)

    > mylisz sie, skroo kogos stacna 2 tys na komputer ta pewno stac na
    [..]

    Ta... czyli strachem i policją wymusili na ludziach zakup swoich produktów.
    Rzeczywiście mają się czym chełpić.

    Oczywiście, że ludzie znajdą zaskórniaki jak im nóż do gardła przyłożysz.

    > znowu przekrecasz, okradaaniem jest to tylko wowczas gdy korzystasz z
    > tego programu uzyskujac go od osoby nieupraniwonej.

    Też nie.

    Pisałem co jest kradzieżą a co nie w dziedzinie praw autorskich.
    Nie podciągniesz pod to w żaden sposób odbiorcy.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.hipnoza.info