  • Data: 2019-02-17 13:09:04
    Temat: Re: Policja z kamerami
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 17 Feb 2019 12:56:06 +0100, Shrek napisał(a):

    > Pisałeś wczesniej o powołaniu CBA w kontekście zasługi kaczyńskich. Ja

    Nie - walka z korupcją zasługą Kaczynskich.
    CBA to tylko jeden z przejawow.

    > tu widze po prostu skutek wejścia do unii, co skutkowało chociażby
    > dostosowaniem naszego prawodawstwa i że tak powiem "przenikaniem"
    > wzorców z zachodu. Zasługi kaczyńskich w tym nie widzę, choćby dlatego,
    > że się to czasowo nie spina.

    To jak pisalem - unijne prawo CBA nie wymaga ... bo chyba w innych
    krajach nie ma.
    Unijne prawo wymagalo przetargow na zamowienia publiczne, i to
    niewatpliwie czesc korupcji "biznesowej" ukrócilo, a wprowadzono
    jeszcze przed 2004r.

    Ale zeby kazalo czesciej kontrolowac drogowke ?

    > Się tak dopytaujesz - przecież piszę, że sytuacja fikcyjna i mnie tam
    > nie było. Widocznie się nie bał;)

    Sytuacja fikcyjna ma cos dowodzic, niezle :-)

    Takie rzeczy nadal sie zdarzaja, ale czy tak kazdy moze ...

    > No i sam widzisz, że nic by mu nie dało czy by mnie znał czy nie.

    Ale to jest przypadek jeden na tysiac, albo i rzadziej.
    I mozna sie tlumaczyc, ze byl tu wczoraj, tylko dowodu zapomnial :-)

    A jak przyjedzie obcy czlowiek i mowi ze ma taka mala potrzebe, to sie
    moze okazac ze to przypadek jeden na dwa :-)

    > Zresztą nie bój żaby - kaczyński brzydzi się kombinatorstwem (co z
    > resztą widać po taśmach - bez sądu nic nie zapłaci;) ale może na to
    > przymknąć oko, jakby mu to zwalczanie kombinatorstwa zaczęło bokiem w
    > wyborach wychodzić. Dlatego niezależnie od tego co mówi śmieci będą
    > segregowane na te do lasu i te do pieca, filtry będą wycinane, a
    > samochody będą przechodzić przeglądy, bo tak sobie życzą jego wyborcy.

    Kwestia skali. Moze np 2% wyborcow ma wyciete filtry, a 6% chce
    czystego powietrza.

    > Chyba, ze będzie już taka dyktatura, że wybory będzie się fałszowało bez
    > krępacji, albo będzie bez wyborów.

    Zobaczymy jak wyjdzie PO - pomysl szerokiej koalicji od SLD do PSL
    moze sie sprawdzic ... na 4 lata :-)

    J.