  • Data: 2006-07-28 11:16:43
    Temat: Re: Policja - uprawnienia podczas kontroli drogowej
    Od: "Igor Łyjak" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I to ma byc przeslanka skargi RPO do TK na rozporzadzenie ministra
    > transportu w tkorym jest mowa o utracie waznosci dokumentu gdy nie
    > wymieni sie na nowy. W tym m-cu przekroczyl ustawowe upowaznienie do wyd
    > rozp.

    Ale reasumując: policjant również nie powienien zatrzymywać prawka. Mógłby,
    jeśli upłynąłby termin ważności prawa jazdy (czyli uprawnień), pewnie tyczy
    się to jakiś specyficznych przypadków (zawodowi kierowcy).
    Jak wspominałem, ciekaw jestem jak podejdzie do tego prokuratura i czy puści
    to dalej, do sądu.

    --
    igoR