  • Data: 2024-09-23 21:09:37
    Temat: Re: Policja pomocna;)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.09.2024 o 15:59, J.F pisze:
    > Bo ja wiem ... w zasadzie w każdej chwili może wylać.

    Po to mamy stany alarmowe. Jeśli jest stan alarmowy i zarządzono
    ewakuację, to atrybut bezpośredniości wynika z nakazu ewakuacji. Ma się
    teraz ewakuować, a nie, żeby potem amfibią, czy śmigłowcem trzeba ludzi
    wyciągać. Tylko - o czym pisałem - zarządzanie kryzysowe powinno to
    ogarnąć. Rozdać karteczki z nakazem ewakuacji i wskazaniem gdzie. Albo
    takie karteczki traktować, jako "przepustkę" na trawnik, tylko jakoś tam
    to wszystko ogarnąć: słupki, ograniczenie prędkości itp.

    --
    (~) Robert Tomasik