  • Data: 2024-09-22 20:19:40
    Temat: Re: Policja pomocna;)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko nie byłeś uprzejmy linku do galerii podać.

    https://www.tuwroclaw.com/wiadomosci,wroclaw-policja
    -wystawia-mandaty-kierowcom-ktorzy-chcieli-uchronic-
    auta-przed-powodzia,wia5-3266-75743.html

    WTF? Prawie pod samym tytule wielkie "zobacz galerie - 8 zdjęć"?

    > Między innymi. Pozostałe też stoją w miejscach, gdzie to niedozwolone.
    > Ale może któryś tam stoi z tego powodu, że poszli na spacer, a nei że
    > ewakuowali go z niższego terenu.

    Tak było...

    > Bo Ty nadal nie rozumiesz swojej głupoty? To doskonały temat do
    > wykazywania Twoich krętactw.

    NIe pisałeś że AED używa się dopiero jak serce stanie? Ty to chyba to
    lubisz...

    W tym wątku - zasadniczo wszyscy:P

    --
    Shrek