  • Data: 2005-10-19 15:18:08
    Temat: Re: Policja i prawa obywatelskie
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2005-10-19 16:00, T. wrote:

    > Policjant powiedzial mi, ze przed zlozeniem wniosku do sadu musza mnie
    > przesluchac gdyz takie sa procedury...nie mam zbyt czesto do czynienia z
    > mundurowymi wiec te procedury obce mi sa i niepojete....

    Olej, jak dostaniesz następne wezwanie zadzwoń tam i powiedz, że
    wezwanie takie jest bezprawne i nie zamierzasz się stawiać. Powiedz
    również, że policja jest zobligowana w takim wypadku do złożenia wniosku
    do sądu grodzkiego i tam będziesz składał jakiekolwiek wyjaśnienia.
    Jeśli policji brakuje czegokolwiek do złożenia tego wniosku, to powiedz,
    żeby przełożony tych policjantów, którzy Cię zatrzymali wyciągnął
    konsekwencje z niedopełnienia obowiązku przez tamtych. Szkoda żebyś
    biegał i wyjaśniał coś, co oni mogli pominąć/zapomnieć/niedociągnąć.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://unixlab.info/~kaczor/protokol.jpg