  • Data: 2004-04-11 14:40:15
    Temat: Re: Policja gospodarcza
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:c5bbct$2rgj$1@news2.ipartners.pl...

    > Jedyna możliwość to automatyczne uruchomienie przez wingrozę jakiegoś
    > programu z tego urządzenia. Tak czy inaczej jeśli aktywny jest system,
    > który jest 'zabezpieczany' i cokolwiek się na nim robi, to na pewno
    > kopia nie będzie taka sama, jaki był 'obraz' dysku przed rozpoczęciem
    > robienia kopii. Owszem - zmiany mogą być nieistotne, ale będą i można
    > się tego ewentualnie czepiać. Np. WinXP ma taką dziurę, że jeśli
    > komputer jest połączony dos ieci to istnieje duże prawdopodobieństwo, że
    > jakaś pluskwa z zewnątrz w momencie włączenia coś dopisze.

    Andrzej! Nie zawsze konieczny jest obraz dysku. Czasem wystarczy kilka
    plików.

    > Ech, wymiar sprawiedliwości jest zdecydowanie niedouczony w tej
    > dziedzinie. I cierpią na tym potencjalnie niewinni ludzie. Ja np. używam
    > linuxa i oprogramowania Open Source. Wszystko mam legalne. Teraz
    > powiedzmy ktoś robi na mnie donos i wpada mi policja do mieszkania - i
    > co? Zabierają mi cały komputer? Moje narzędzie pracy i źródło dochodu?

    Toteż po to w miarę możliwości przegląda się na miejscu. Kłopot się
    zaczyna, jak właściciel się "stawia" i twierdzi, że nie wyraża zgody na
    przeglądnięcie, bo to ma robić biegły. No cóż, w takim wypadku wielkiego
    wyboru już przeszukującym nie pozostawia.

    > Nie wiadomo na ile czasu? I co z tego, że nic nie znajdą, jak oddadzą
    > np. po miesiącu albo trzech? Po moim trupie! Równie dobrze mogliby mnie
    > na miejscu zastrzelić.
    >
    > Eeee... Jaki plik? Znowu patrzysz na to przez pryzmat windziarza - to
    > jest chyba rozszerzenie używane do przechowywania korespondencji przez
    > outlooka albo inne takie coś? U mnie czegoś takiego nie ma.

    No to jakikolwiek inny plik przechowujący pocztę. Przecież gdzieś to
    trzyma.

    > ...jak ktoś zdolny.

    No to musiał by być potwornie zdolny.

    > Hehe - to ja jestem elita, mówisz? ;)

    Bo ja wiem, czy elita? Dorożkę teraz też trudno spotkać, a czy każdy
    dorożkarz, to elita? Nie, bym jakoś był przeciwny linuxowi, bo jak już
    pisałem po prostu nie znam jego możliwości i tyle.