  • Data: 2004-04-06 12:36:52
    Temat: Re: Policja gospodarcza
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com> szukaj wiadomości tego autora

    > W ogóle jakby to był cywilizowany kraj, to by 'nalot' robili wyszkoleni
    > funkcjonariusze i zamiast rekwirować sprzęt (który - póki nie ma wyroku
    > - nie wiadomo, czy do czegoś 'lewego' służył) zrobiliby 'zrzut'
    > zawartości dysku i tyle.

    a Wiesz jacy kretyni robia kontrole z US ? :-)

    Nie znaja pojec Open Source,
    W momencie gdy u kogos zobacza Open Office (na licencji GPL albo LGPL juz
    nie pamietam) nakazuja zakup w firmie (buahahaha) openoffice.com.pl za iles
    tam set zloty.
    Totalne przegiecie paly. (bylo o tym na grupie dotyczacej linux aurox).
    Zobacza linuksa.. A gdzie ma Pan fakture za zakup? Jezeli tak inteligentni
    "informatycy" robia kontrole w Policji to ja dziekuje.

    Mam jednak pytanie dotyczace rekwirowania dysku. Zalozmy ze Tworze pewien
    program, wiadomoze nie oddam dysku bo normalne byloby ze
    znajdzie sie delikwent w Polskiej Uczciwej policji ktory najzwyczajniej w
    swiecie skopiuje sobie (ukradnie) moja prace i bardzo prawdopodobne
    ze sprzeda jako produkt stworzony poprzez niego. . Czy moge przy obecnosci
    Policji
    Spisac co jest na dysku dokladnie (ew. przegrac a CD taki projekt) z ich
    podpisem, by uniknac tego rodzaju walkow?
    [dobrze by bylo jak by osoba odpowiadajaca dodala odpowiednie przepisy]

    P.