    From: "Tomek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Policja będzie karać pasażerów za jazdę z pijanym kierowcą
    Date: 20 Jan 2006 22:08:10 +0100

    > A jak nie śpi, to ma wyskakiwać w biegu, czy łapać za hamulec ręczny,
    > żeby kierowca zwolnił?
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Justyna

    Ma powiedzieć kierowcy że jak nie zwolni to ma go wysadzić na najbliższym
    przystanku, dworcu itp. Albo żeby zdeponował u niego z 300 złotych na ewentualny
    mandat. Takie postępowanie to nie abstrakcja. Przynajmniej ja raz je
    przećwiczyłem na zywym organiźnie. Kierowca taksówki jechał tak że poprosilem
    zeby się zatrzymał. Zaproponowałem mu potem dwa rozwiązania. Pierwsze że nic nie
    płacę. A drugie ze płacę pod warunkiem ze zawoła policję, której opowiem co
    widziałem. Durną miał minę ale policji nie wołał. Tomek