  • Data: 2006-01-22 08:53:18
    Temat: Re: Policja będzie karać pasażerów za jazdę z pijanym kierowcą
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek napisał(a):

    > Pary już tak się przejechało na drugą stronę. Czy dla Ciebie to ze
    > ktoś Cie wiezie darmo jest dostateczny powodem żeby umrzeć?. Ja cenie
    > się trochę wyzej. Tomek

    No ba, a wiesz, ilu się przejechało przez to, ze ktos im cała drogę
    zrzędził "nie wyprzedzaj", "zwolnij' ,"o matko', nie skręcaj" "skręć".
    Ja cenie sie na tyle, zeby nie wsiadać do samochodu z idiotami. A jak
    juz z kimś jadę, to mu ufam, a nie denerwuję zrzędzeniem.
    BTW rozmowa jest o karaniu pasażerów. a co w sytuacji, kiedy pasażerem
    jest kilkulatek? Ma on jakikolwiek wpływ na zachowanie kierowcy?
    Bo dorosły teoretycznie moze kierowce zmusic do określonego zachowania,
    a dziecko?
    Justyna