  • Data: 2006-01-20 22:53:17
    Temat: Re: Policja będzie karać pasażerów za jazdę z pijanym kierowcą
    Od: Pav <n...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... napisał(a):

    > jaja sobie robisz? matura z religii?

    To nie byłby taki zły pomysł,jeżeli zakres materiału i wymaganej
    wiedzy nie dotyczył tylko i wyłącznie religii katolickiej ale
    dotyczył ogólniej-teologii,taka wiedza jest wg mnie równoprawna z
    każdą inną i ważna.U mnie tak wyglądały zajęcia z religii w
    liceum.Ksiądz nas uczył wiedzy o wszystkich wiekszych religiach, i
    gdy po jakimś czasie miałem okazję te wiedze zweryfikować muszę
    przyznać,że był bezstronny i nie miał zwichnięcia w jednym kierunku.
    Więc jeśli można mieć matury z jakichś pierdół to dlaczego nie z tak
    rozumianej religii?