  • Data: 2006-01-20 15:13:34
    Temat: Re: Policja będzie karać pasażerów za jazdę z pijanym kierowcą
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/20/2006 2:16 PM, castrol wrote:

    > I teraz co mam robic wsiadajac do pojazdu KM? Udac sie do kierowcy i
    > sprawdzic jego trzezwosc?? To kazdy z pasazerow musi to zrobic :)

    W godzinach szczytu gość by się chyba zadmuchał na śmierć a autobus stał
    by na przystanku 30 minut, żeby kierowca dmuchnął w alkomaty wszystkich
    wsiadających :P. Poszedł bym dalej nawet. Proponuję dorzucić obowiązek
    dla pasażerów aby byli zobowiązani sprawdzania sobie nawzajem czy
    wszystkie alkomaty mają homologację. Bez homologacji - wynik nieważny
    :PPP :-))

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor