  • Data: 2024-04-12 15:49:13
    Temat: Re: Polak zamordowany w Sztokholmie
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2024-04-12 o 15:16, ąćęłńóśźż pisze:
    > Słuszną linie mają szwedzcy socjaliści, pozbywają się Polaków rękami ...
    > no właśnie, czyimi?
    > Z komunikatu "ustalono narodowość ofiary".

    cyt.
    Pomyślałam, jakie to bogactwo sobie Szwecja przygarnęła wraz z
    imigrantami. Jaki to jest potencjał różnych sposobów myślenia,
    wrażliwości, puli genetycznej - mówiła noblistka Olga Tokarczuk po
    spotkaniu z uczniami szkoły w imigranckiej dzielnicy Sztokholmu.

    Od tubylców:
    https://www.hoplofobia.info/przestepczosc-imigrantow
    -w-szwecji/

    Widać peło myśli na 2 lata do przodu z pigułkami "dzień po".
    Skoro gwałtów ma być 4x więcej to i pigułki przydadzą się w przyszłości.
    Sprytnie:)

    OT.
    KPO dostaniesz w murzynach:)