  • Data: 2023-01-07 22:33:54
    Temat: Re: Pokrzywdzeni.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.01.2023 o 21:05, Kris pisze:

    > Nieśmiało zapytam:
    > Gdybym tak z ulicy dwie malolaty zgarnął do auta i za chwilę przywalił(z nimi w
    środku auta)w drzewo czy inny słup,
    > - czy najbliższe śniadanie zjadłbym we własnym domu czy testowac bym musiał
    jadłospis jakiegoś lokalnego aresztu?

    Pomyśl co by było gdybyś z nieglegalnego granatnika który przemyciłeś z
    wojny odpierdolił w kulsonariacie albo gdybys zatorturował kogoś na
    śmierć w kiblu i by nagranie wypłynęlo do mediów. Albo co by było gdybyś
    był kulsonem i za każdym wątkiem udowadniał na newsach że nie masz
    zielonego pojecia o podstawach prawnych swoje pracy i jesteś takim
    sasinem prawa;)

    Myślę, że jak ktoś miał jakieś wątpliwości co do tego jak działa i czym
    jest kulsoneria, to w ciągu miesiąca zostały one definitywnie rozwiane.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!