  • Data: 2020-11-06 22:36:48
    Temat: Re: Pogrzeb na cmentarzu
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-11-05 o 11:04, Olin pisze:
> [...]
    us-morawiecki-polecial-na-pogrzeb-przyjaciela-tuz-pr
    zed-zamknieciem/9tkeb6s,79cfc278

    > Kuchciński może być dumny, że tradycja używania rządowego samolotu jako
    > prywatnej taksówki nie ginie.

    LOL

    Przelot na pogrzeb kolegi Krzywoustego miał
    > status HEAD, więc kosztował suwerena jeszcze więcej.

    Na ratunek umarłemu leciał?
    Normalnym rządowym samolotem raczej.

    > Ach, no i w środku epidemii nie zapomniano o limuzynach. Co ciekawe, mają
    > być kupione za unijnych pieniądze na ochronę migrantów.
    > https://wiadomosci.onet.pl/slask/rzadowe-limuzyny-z-
    unijnego-programu-dla-imigrantow-sa-wyjasnienia/e1mz
    hqh

    Ciekawa jestem co kupią z funduszu zarazowego.
    Owsiak teraz zakupił dużo łóżek do wielu szpitali w Polsce (Warszawy nie
    pominął).

    --
    animka