  • Data: 2002-08-13 10:42:44
    Temat: Re: Pogróżki
    Od: Zbig.Drwiega <b...@b...norka> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <aj8pls$m6n$1@news.tpi.pl> ssj5 napisal(a):

    > zlozyc zawiadomienie do Prokuratury lub policji - jesli te grozby wzbudzaja
    > w Tobie podejrzenie, ze zostana spelnione:

    Po to, by po roku, albo trzech prowadzenia dochopdzenia,
    otrzymać od Prokuratury ( lub Sadu- jeśli bedą odwołania)
    że z braku świadków, i podejrzeń o konfabulacje,(inaczej -urojenia)
    dochodzenie nalezy umorzyć.
    I zostanie umorzone, ze względu na niska szkodliwość czynu.
    Amen.
    --
    PozdrawiamZbig.Drwięga
    Linux Reg.User #166848