    From: "asmira" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pogróżki
    Date: Mon, 12 Aug 2002 19:53:38 +0200

    > to sie musisz zdecydowac, czy te pogrozki wzbudzaja w Tobie obawe, ze
    > zostana spelnione/mamy wowczas doczynienia z przestepstwem/ alboe nie
    > wzbudzaja obawy, ze zostana spelnione nie ma przestepstwa/. a jelsi chodzi
    > jakies niepokojenie, zaklocanie porzadku, halas itp, to mozemy miec
    > dozynienia z wykroczeniam, w zaleznosci od opisu sytuacji

    Wyjaśnię zatem o co chodzi.
    Miesiąc temu podpisałam umowę na wykonanie przeróbki instalacji
    wodno-kanalizacyjnej w łazience. Wynagrodzenie ryczałtowe.
    Pan jednak przychodził sobie jak chciał - mimo wyznaczonego terminu
    rozpoczęcia i zakończenia prac - na różne godziny, w sumie dwa razy nie
    przyszedł w ogóle. Wobec takiej postawy z jego strony, wypowiedziałam mu
    umowę (cztery dni po przekroczonym terminie wykonania prac). Dostał
    zaliczkę, dostanie także coś jeszcze.
    I teraz pan wystawił mi rachunek - na zupełnie inną sumę niż się umawialiśmy
    (wyższą), plus rachunek za "prace dodatkowe". Nie mieliśmy żadnego aneksu do
    umowy, który mógłby stanowić podstawę do podwyższenia kosztów.
    I pan przysyła mi maile, że on mnie do sądu poda, że nadzór budowlany naśle,
    itp.
    Po prostu mnie wkurza powtarzalnością nachodzenia mnie, kiedy kończę robotę,
    którą rozgrzebał, usuwam usterki, itp.

    pozdr.
    Asmira