  • Data: 2024-07-28 17:55:48
    Temat: Re: "Pogromca z ciechanowa"
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.07.2024 o 16:35, n...@o...pl pisze:

    > Tzn. ta droga jest jakaś nienormalna? Pofałdowana, gruntowa? :D :D

    Ta droga jest skrzyżowaniem a pas wyznaczony przez "gęste" onakowanie
    P-1 służy do zmiany drogi.

    > :D :D :D Nic mnie dzisiaj już bardziej nie rozbawi :D

    Głupiego to i łatwo rozbawić.

    Która okoliczność twoim zdaniem tu zachodzi?

    Znak (P-1) o podwójnej szerokości, w którym kreski i przerwy są równe,
    informuje ponadto, że wyznaczony pas ruchu jest pasem:

    -ruchu powolnego,
    -zanikającym,
    -przeznaczonym wyłącznie dla pojazdów wyjeżdżających na inną drogę lub
    jezdnię.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!