  • Data: 2016-10-24 01:58:07
    Temat: Re: Podzielnik ciepła - dane wysyłane zdalnie
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jaki ma ta dyskusja sens?

    O wodzie w kaloryferach w lecie nie ma sensu.
    > W jednych miejscach może spuszczają, a w
    > drugich nie. Co więcej, jak pamiętam, to gdy planowano remont w jakimś
    > mieszkaniu, to w bloku spuszczano odpowiedni pion. Bo w blokach -
    > przynajmniej niektórych - są w piwnicy tzw. wymienniki ciepła. Tak więc
    > spuszczenie wody to kilka wiader wody z jakiegoś tam fragmentu.
    Teraz im się nie chce spuszczać wody (jak gorąca, bo kaloryfery grzeją).
    Tłumaczą się tym, że inni mieszkańcy będa mieli zimno, więc trzeba
    poczekać do zakończenia sezonu grzewczego.
    > Czasem, jak zakładają nowe kaloryfery, to wkładają zawory pomiędzy
    > kaloryfer, a pion i wówczas, jak chcesz coś wymienić, to już nie trzeba
    > nic spuszczać.

    Możliwe. Mnie zakładali odpowietrzniki, ale wodę (gorącą) spuszczali w
    pionie.

    --
    animka