  • Data: 2016-10-24 01:14:57
    Temat: Re: Podzielnik ciepła - dane wysyłane zdalnie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    > Odpowiadam więc szczekaczom, że w lecie wody w kaloryferach nie ma. Nie
    > sprawdzalam, ale hydraulicy wtedy chętnie wymieniają kaloryfery i
    > wykonują różne roboty z nimi związane. Zresztą sami mowili, że wody w
    > kaloryferach nie ma.

    Kretynce nie wytłumaczysz i juz.
    Wody sie nie spuszcza na cały okres letni, bo wtedy nastepowałaby w
    kaloryferach korozja.
    Jeżeli potrzeba zrobic jakis remont typu wymiana kaloryfera to wtedy
    rzeczywiscie spuszcza sie wode na te okolicznosc ale zaraz po naprawie
    uzupełnia się ja z powrotem.

    > Zresztą jak wy jesteście hydraulikami to wiecie może lepiej. To dla mnie
    > nieistotne w tej chwili. Sami zajmijcie się sprawdzaniem czy jest woda
    > czy nie.

    Jeszcze tupnij nózka :)