  • Data: 2016-10-15 11:19:01
    Temat: Re: Podzielnik ciepła - dane wysyłane zdalnie
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budzik"

    Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    > Zakręciłam (na *) wczoraj kaloryfer, który grzał może z pół godziny. Po
    > 10 minutach patrzę, a dobiło jeszcze 10 jednostek. Przy zakręconym
    > kaloryferze, chyba tylko dlatego, że był jeszcze ciepły....więc gdzie tu
    > logika. że ten podzielnik ma dzialać w czasie rzeczywistym-od odkręcenia
    > kaloryfera. Kantują nas na każdym kroku.

    Jeżeli juz tak chcesz sie bawić to IMO zacznij od zrobienia prostego
    badania:
    - wylącz kaloryfer, spisz temperature w mieszkaniu a najlepiej w okolicach
    podzielnika i zapisz ilosc jednostek w jakims czasie
    - potem to samo zrób dla wlączonego kaloryfera na maks spisując równiez
    temperature.

    Oczywiście algorytm to podstawa bo przeciez zawsze czesc ciepła bedzie z
    rur, czesc od sasiadów wiec jakis procent jest liczony ogólnie dla całego
    domu czy innej jednostki.

    Z ciekawości - ile ci wychodzi ogrzewanie na rok, jakie duze mieszkanie i
    jaka srednio temperatura utrzymywana?

    Jak wietrzysz mieszkanie?
    ---
    Otwiera lampę alladyna, czeka minutę, zamyka, mieszkanie wywietrzone