  • Data: 2016-10-05 23:11:23
    Temat: Re: Podzielnik ciepła - dane wysyłane zdalnie
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-10-03 o 18:20, J.F. pisze:
    > Użytkownik "m" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Znajomy mial blizniaki wczesniaki, to mu lekarz sugerowal 22-24

    > Wczoraj mialem 23. W poprzednim tygodniu byl start sezonu i prosba o
    > odkrecenie zaworow.
    > Swoje przykrecilem ze dwa dni wczesniej i juz nie grzaly, ale moze
    > sasiedzi nie ...
    >
    > J.

    Zauważylam, że jak odkręcę kaloryfer w mniejszym pokoju to rurami w górę
    (na ostatnie piętro) zaczyna plynąc MOJE ciepło. Pasożyty nie odkręcają,
    bo czekają, aż ja odkręcę i będa korzystali na mój koszt, z mojego
    licznika.
    Przypomniało mi się, ze jak hydraulik zakladał mi na kaloryferach
    odpowietrzacze (bo ciądle sie zapowietrzały) i zapytalam dlaczego
    ustawił glowicę czy cos tam na mniej niż można to powiedział, że sąsiada
    nie można krzywdzić,
    czyli dogodził sasiadowi (może swojemu kumplowi) moim kosztem.
    W związku z tym, że na dworze nie jest jeszcze tak zimno w tym pokoju
    nie odkręcam, zresztą w tym pokoju nie śpię, to mi tak na cieple nie
    zależy. Odkręcałam ze 3 razy na parę godzin tylko jak puścili ogrzewanie
    do bloku, żeby ściany się nagrzały.

    --
    animka